Кросівки Nike

Кросівки Nike

Nike: як перевернути світ спорту.

Про фірму Nike (в англійському варіанті читається як «Найки», а не «Найк», як всі звикли) не чув тільки новонароджених, сліпий або глухий. Тому що в сучасному світі спорту це монстр, гігант, на якого рівняються і прагнуть наслідувати дрібні виробники, а споживачі сприймають як запорука якості та надійності.

    Своє зародження компанія почала в далекому 1957 році, коли в Орегонському університеті відбулося знайомство тренера з легкої атлетики Білла Байермана і першокурсника Філа Найта. Нові знайомі пристрасно любили спорт, що послужило підставою для міцної дружби. Білл Байерман - новатор по своїй суті, прагнув не тільки вдосконалювати внутрішні якості спортсменів, а й покращувати додаткові фактори, які можуть привести до перемоги учнів. Саме тому коуча завжди цікавило спортивне обмундирування військово-промислового комплексу. Здоровий дух спортивної конкуренції та командний дух, славимо тренером, згодом лягли в основу корпоративної етики компанії Nike.

    Під керівництвом вчителя Філ Найт зміг успішно закінчити університет, поступив в Стендфорда і успішно захистив дисертацію по перспективам розвитку виробництва в Японії. Після чого відправився в країну Висхідного Сонця для укладення першого контракту на поставку японських кросівок в США. Взуття японського виробництва на той момент коштувала 5 дол., А місцеві американські або європейські бренди - більше 30 дол. Різниця в ціні і перспектива вигоди була очевидна.

У 1964 році в якості рівноправного партнера Філ залучив свого тренера Байермана. Перші партії були розпродані через особисті контакти, при цьому прибуток на кінець року склала істотні 8 млн. Дол.

У 1965 році до партнерів приєднується колишній суперник Філа в змаганнях Джефф Джонсон. Саме він став батьком назви бренду: уві сні спортсмену приснилася давньогрецька богиня Ніка, в честь якої і вирішила назвати марку. У 1971 році у фірми з'являється логотип swoosh, полуізогнутая лінія, яка стала візитною карткою Найки. Успіх Nike привернув увагу японських постачальників, які позбавили компанію ексклюзивних прав на продаж і самі почали виходити на ринок США. Незабаром бренд починає випуск своєї власної взуття.

На сьогоднішній день для просування своєї продукції в якості маркетингового ходу Nike підписує контракти з провідними спортсменами з усього світу.


Немає жодного товару.