Saucony спортивне взуття

Saucony - американський стиль бігу.
Історія бренду Saucony для США досить тривіальна: в 1896 році четверо початківців молодих підприємців вирішили заснувати свою справу по виробництву шкіряного взуття в шт. Пенсільванія на березі річки Saucony Creek. Недовго думаючи, хлопці використовували назву річки в якості імені для нової марки, а в логотипі зобразили плавну лінію, що символізує річкову хвилю.
По початку, Saucony випускали тільки сезонну шкіряне взуття. Продукція отримала хороші відгуки споживачів і відмінно продавалася. Уже в 1906 році бренд починає випускатися на власних, а не орендованих фабричних лініях. Це був безсумнівний успіх.
В цей час біг як вид спорту тільки починав зароджуватися, і багато спортсменів гостро потребували спеціалізованої взуття. Засновники вчасно розгледіли потреби ринку і почали випускати бігову взуття для атлетів за індивідуальними замовленнями. Однак час вніс свої корективи і стрімкий розвиток марки загальмувалося через періоду Великої Депресії і Другої Світової Війни.
У 1958 році Saucony представляє бігові кросівки з шипами зі шкіри кенгуру. Взуття з шипами стала візитною карткою компанії і розбиралася американськими спортсменами як гарячі пиріжки. У 1960 році компанію купує холдинг Hyde Athletic Industries, що стало поворотним подією в історії двох брендів. Основним напрямком, на якому сфокусувалася керівництво, стало виробництво спеціалізованої взуття для бігу, футболу, боулінгу, тенісу, фігурних ковзанів і роликів.
Вирішальним спортивною подією, в рази збільшило прибуток компанії, стала перемога американського бігуна Френка Шортера в Мюнхенській Олімпіаді в 1972 році. Золота медаль спортсмена не тільки підняла національну гордість, а й поширила біг по країні як масове явище. У 1977 році Saucony була присуджена нагорода Best Quality як найкращою якісного спортивного взуття минулого року.
Компанія стала одним із засновників стандартів біговій взуття, застосувавши в кросівках Trainer 80 нові на той час технології (зшили верхню частину взуття з устілкою без застосування щільного картону, що значно полегшило вага кросівка, зробило його більш гнучким і комфортніше в шкарпетці). Надалі і до сьогоднішнього часу розробники виробляють взуття відповідно до рекомендацій ортопедів і провідних спортсменів, що стало своєрідною візитною карткою компанії.
Немає жодного товару.